Avrupa’da E-ticaret: Ekonomik Krizin Kucağında Online Rekabet

İnternet kullanıcıları arasında online alışveriş yapma oranı; İtalya’da yüzde 15, İspanya’da yüzde 24 ve Fransa’da yüzde 56 civarında olduğunu da belirtelim. Yaşlı kıtanın en e-ticaret dostu ülkeleri ise İngiltere, Almanya ve Norveç. Avrupa genelindeki toplam pazar hacminin 2011 yılında 200,5 milyar Euro olduğu açıklanmıştı. Kaldı ki bu rakamın 2008 yılında 117,84 milyar olduğunu biliyoruz. Sadece üç ülke; İngiltere, Almanya ve Fransa’daki online perakendeciler Avrupa e-ticaret satışlarının yüzde 71′ini oluşturuyor. Tüm bu büyüme rakamlarının ışığında 2012 yılına geldiğimizde Avrupa’da online satışların önceki yıla göre yüzde 16,1′lık bir artışla 232.76 milyar Euro rakamına ulaşacağı da öngörüler arasında…

http://eticaretmag.com/avrupada-e-ticaret-ekonomik-krizin-kucaginda-online-rekabet/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s