mobilike, reklam ağında bulunan 90’a yakın yayıncısının reklam kullanımını analiz ederek, markaların tercih ettiği ve akıllı telefon kullanıcılarıyla hızla etkileşime giren interaktif mobil reklam modeli Rich Media sonuçlarını açıkladı

Türkiye’de ilk kez mobil Rich Media reklam modelini uygulayan mobilike, 2010’dan 2012’nin ikinci çeyreğine kadar gerçekleştirdiği reklam kampanyalarının verilerini açıkladı. 
 
Öncelikli olarak iPhone ve sırayla iPad ve Android işletim sistemi olan akıllı telefonların teknolojik altyapısı kullanılarak uygulanan Rich Media günümüzde standart mobil banner reklamlarından sonra markalar tarafından en çok tercih edilen mobil reklam modeli. 

 http://digitalage.com.tr/News.aspx?NewsId=1087

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s