Araştırmaya göre tüketicilerin yüzde 60’ı sosyal medya üzerinden markalarla iletişim kurmak için 18:00 ile 02:00 saatleri arasını tercih ediyor. İşinden çıkıp evine gelmiş, bilgisayarını açmış veya tabletini eline almış olan tüketicilere ulaşmak isteyenler için bu saatlerde aktif olabilmek son derece önemli.
Tüketicilerin yüzde 34’ü için sosyal medyada gördükleri bir promosyon o anda satın alma kararı vermeleri için önem taşıyor. Çoğunlukla markayla ilgili sosyal medyada gördükleri bir indirim veya fırsat satın alma hareketini tetikliyor. Ama Facebook kampanyalarının sadece yüzde 8’i ve Twitter’daki pazarlama faaliyetlerinin sadece yüzde 4’ü bir indirim ya da bir fırsat sunuyor.
http://www.webrazzi.com/2012/10/10/online-pazarlama-zaman/
Advertisements