Online pazarlama için günün en uygun zamanı hangisi?

Araştırmaya göre tüketicilerin yüzde 60’ı sosyal medya üzerinden markalarla iletişim kurmak için 18:00 ile 02:00 saatleri arasını tercih ediyor. İşinden çıkıp evine gelmiş, bilgisayarını açmış veya tabletini eline almış olan tüketicilere ulaşmak isteyenler için bu saatlerde aktif olabilmek son derece önemli.

Tüketicilerin yüzde 34’ü için sosyal medyada gördükleri bir promosyon o anda satın alma kararı vermeleri için önem taşıyor. Çoğunlukla markayla ilgili sosyal medyada gördükleri bir indirim veya fırsat satın alma hareketini tetikliyor. Ama Facebook kampanyalarının sadece yüzde 8’i ve Twitter’daki pazarlama faaliyetlerinin sadece yüzde 4’ü bir indirim ya da bir fırsat sunuyor.

http://www.webrazzi.com/2012/10/10/online-pazarlama-zaman/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s