Sektörel s-ticaret

Sektörel eğilimler gereği işletmeler ticari faaliyetlerini sosyal mecralara taşıyor. Beğenen sayısı ve takipçi sayısı marka imajını doğrudan etkiliyor.

Firmalar faaliyetlerini sosyal mecralara taşırken, maksimum faydayı elde etmek üzere süreçlerini iyileştirme ya da yeniden yapılandırma ihtiyacı duyuyorlar. Bu, en üst düzeyde bilgi teknolojilerinin bütünleşik kullanımını ve s-iş uzmanlığını gerektiriyor.

http://www.mobilbulten.com/sosyal_medya_yonetimi.htm

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s