Sosyal Medya Çağında Müşteri Hizmetleri

Markalar açısından iki seçenek bulunuyor. Hem geleneksel müşteri hizmetlerinin temel aracı olan çağrı merkezlerini yönetirken bir yandan da sosyal medyadan gelen şikâyetleri cevaplamak ya da iletişim stratejilerini yeniden oluşturmak. Markaların çoğu kolay uygulanabilir olduğundan ve büyük bir değişim gerektirmediğinden ötürü genelde ilk seçeneği kullanıyorlar. Markaların sosyal ağları birincil Müşteri Hizmetleri servis sağlayıcısı yapıp çağrı merkezlerini ise geleneksel yöntemi tercih edenler için açık tutması durumunda sağlayacağı faydaları şöyle sıralayabiliriz..

http://sosyalmedya.co/sosyal-medya-musteri-hizmetler/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s