Facebook’tan Büyük Markalara Reklam Ayrıcalığı

Adweek’in haberine göre Facebook artık, öncelikli hesaplar adını verdiği en yüksek bütçeli müşterilerine rakiplerinin hayranlarını doğrudan hedeflemeye yarayan araç için özel erişim sağlıyor. Söz konusu yeni aracın markalara altın değerinde bilgiler sağlayacağı göz önünde bulundurulursa, bir kereye mahsus paylaşılacak bu bilgiler için en yüksek bütçeli müşteriler ve ajanslarının Facebook ofisini ziyaret etmesi gerektiği rivayetleri kulağa çok da mantıksız gelmiyor.

E-ticaret şirketleri de Facebook’un bu tür entrikalarından bunalmış olacak ki kendilerine, rakiplerinin hayranlarını hedeflemek varken neden hayran kitlesi oluşturmak için para harcayalım sorusunu soruyorlar.

http://sosyalmedya.co/facebook-reklam-hedefleme-secenegi/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s