Facebook ve Pinterest’in E-ticaret Potansiyeli [Araştırma]

Bizrate Insight‘ın Facebook ve Pinterest’in e-ticaret potansiyelini karşılaştırdığı araştırmaya göre, online tüketicilerin %69′u, aldığı ya da almak istediği ürün için Pinterest’i ziyaret ettiklerini dile getirirken, aynı amaçla Facebook’u ziyaret edenlerin oranı %40′ta kaldı. Bu oranlar da Pinterest’in, Facebook karşısında daha güvenilir bir platform olduğu ihtimalini güçlendiriyor.

Yapılan çalışmaya göre ilham ya da fikir almak için Pinterest’e başvuranların oranı %70 iken, Facebook için bu oran sadece yüzde 17. Kişiler, aynı zevkleri paylaştığı kullanıcılara ulaşmak için de bu sosyal ağları kullanıyor. Fakat bu amaçla kullanıldığında bile Pinterest %51′lik oranıyla Facebook’un %50′lik oranını geride bırakıyor.

http://sosyalmedya.co/facebook-pinterest-eticaret-potansiyeli/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s