Akıllı TV’lerin önündeki en önemli sorun: İçerik

Her geçen gün yaşamlarımızın bir parçası daha dijital hale geliyor. İnternet hayatlarımıza bilgisayarlar ekranlarından sızmaya başladı ama şu anda elimizi attığımız hemen her cihaz internete bağlı hale geliyor. Televizyonlar için de durum çok farklı değil. Akıllı TV’ler internetin oturma odalarına açılan en önemli kapısı olma potansiyelini taşıyor.

Fakat NPD DisplaySerach’ün son yayınladığı araştırmaya göre bu büyük potansiyel dünyanın her yerinde aynı hızla kabul görmüyor. Genellikle yeni nesil teknoloji ve konseptlerin en hızlı kabul gördüğü iki bölge vardır: Kuzey Amerika ve Uzak Doğu.

Söz konusu akıllı TV’ler olduğunda Uzak Doğu öncülüğünü sürdürüyor, fakat ABD bu kez listenin üstlerinde değil sonlarında. Nedeni ise içerik yapısının çok farklı olması…

Araştırmaya göre 2012’de dünya çapında akıllı TV pazarı yüzde 15 büyüme gösterdi. 2012’de küresel bazda toplam akıllı cihaz satışının 43 milyon adedi bulması bekleniyor. 2016’da ise rakamın 95 milyona ulaşacağı tahmin ediliyor.

http://www.webrazzi.com/2012/10/18/akilli-tv-icerik/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s