Google Tag Manager

Geçtiğimiz iki yıldan bu yana tag sistemlerine çok ihtiyaç var. Gelişen sistemler, Internet penetrasyonu ile birlikte artan üye ve ziyaretçilerin yarattığı ciddi trafik ve IT operasyonları, dijital pazarlamacıların tag isteklerini sürekli ertelemiş ya da ikinci plana atmıştır.

Tag derken, neden bahsediyoruz? En bilindikler arasında Google Analytics Tracking Scripti, Google Adwords Remarketing ya da Conversion kodları, Affiliate Networklerin sundukları tracking scriptleri vb. kod parçacıklarının sitede tüm sayfalara ya da belirli sayfalara konulması gerekmekte.

Google Tag Manager, tüm sayfalara yerleştirdiğiniz bir kod parçacığı ile istediğiniz sayfadaki istediğiniz kodu Google Tag Manager arayüzünden yönetmenizi sağlıyor.

Google Tag Manager, sadece Google ürünleri için değil, size ait ya da sizinle paylaşılmış herhangi bir script olabilir. Çok karmaşık bir yapıya sahip değilseniz, Google Tag Manager kodlarını tüm sayfalara konulmasını sağladığınız takdirde muhtemelen uzun bir süre için IT süreçlerinizi ciddi oranda hızlandırabilirsiniz.

http://www.onlinepazarlama.co/google-tag-manager/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s