E-Ticaret Sektörünün 2012 Değerlendirmeleri ve 2013 Öngörüleri

Önümüzdeki yıllarda geriye dönüp bakıldığında yabancı yatırım ve parlayan girişim sayısından dolayı 2011 yılından “e-ticaretin zirve yaptığı yıl” olarak bahsedilecekse, 2012 yılı için “zirveden inilmeyen yıl” olarak bahsedilmeli.

2011 geride kaldığı için alınmasın ama 2012 yılı e-ticaret sektörü için epey heyecan vericiydi. Artan online alışveriş rakamları ve alışkanlıkları, yeni girişimler, satın almalar, yabancı yatırımlar, televizyon reklamları, tek sepet uygulamaları, farklılaşan ödeme sistemleri, gelişen lojistik hizmetleri ve dahası…

2012 yılının sonuna gelirken Türk e-ticaret sektörünün farklı farklı alanlarındaki oyuncularına yılı nasıl değerlendirdiklerini ve 2013′ten ne beklediklerini sorduk. Aldığımız cevaplara baktığımızda istikrar, yükseliş, yatırım, hizmet kalitesi ve mobil kelimelerinin çok kullanıldığını gördük.

http://eticaretmag.com/eticaret-dosyasi-2012-2013/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s