Twitter, Küçük Reklamcılara da Büyük Reklamcılarla Aynı Olanakları Sunmaya Başladı

Twitter reklamlarında herkese eşit olanaklar sunulmaya başlandı. Şirket küçük ve self-servis reklam verenine de artık, büyük markalara sunduğu “Gelişmiş Arayüz” olanağını sunmaya başladı. Bu arayüzle hedefleme yapmak mümkün. Büyük markalar bu olanağı bir süredir kullanıyordu ama bugüne kadar küçük reklam veren bu olanaktan yoksundu.

 

Twitter reklamlarında herkese eşit olanaklar sunulmaya başlandı. Şirket küçük ve self-servis reklam verenine de artık, büyük markalara sunduğu “Gelişmiş Arayüz” olanağını sunmaya başladı. Bu arayüzle hedefleme yapmak mümkün. 

Büyük markalar bu olanağı bir süredir kullanıyordu ama bugüne kadar küçük reklam veren bu olanaktan yoksundu. Ama bugün reklam vermek için siteyi açanlar, “Gelişmişe Yüksel” opsiyonu ile karşılaştılar. Bununla da aşağıdaki hedeflemeleri yapabilir hale geldiler;

  • @kullanıcısının takipçileri olan aynı ilgiye sahip kullanıcılar
  • 350 ilgi alanına ait geniş bir listeleme olanağı
  • özel cihaz ya da platformlar
  • cinsiyet

Küçün reklam veren daha önceleri ancak basit reklam olanaklarına sahipti. Gelişmiş yönetim paneline yükseltme yapıldığında bu geriye yani basit modele dönmek mümkün değil. Twitter bu konuda “bir kere gelişmişe geçildiğinde, geri dönülemez” şeklinde uyarı yapıyor. 

Gelişmiş yönetim paneli daha fazla kontrol ve ölçüm sunuyor ve harcama için alt limit bulunmuyor.

 
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s