Facebook’tan Yeni Reklam Hedefleme Özelliği: “Lookalike Audiences”

Facebook geçtiğimiz ay testlere başladığı “Lookalike Audiences” (Özel Hedef Kitleler) özelliğini kullanıma sundu. Bilindiği gibi şirketlerin Facebook’ta doğru hedef kitleye ulaşması bir hayli önemli. Bu yönde reklam hedefleme becerilerini sürekli güncelleyen Facebook, özel hedef kitleler özelliğiyle reklamverenlerin mevcut kitlesine benzer tipteki potansiyel müşterilerine ulaşabilmeleri için etkili bir yöntem sağlıyor.

Özel hedef kitleler sayesinde reklamverenler Facebook kullanıcıları arasından çevrimdışı olan hedef kitlelere de ulaşabiliyorlar. Ayrıca hedefleme yaparken bu yeni özellik ile e-posta adresi, telefon numarası veya Facebook kullanıcı kimliklerini kullanarak eşleştirme yapabiliyor, ulaşmak istediğiniz kişileri zaten bildiğiniz bilgilerle doğrudan bulabiliyorsunuz.

http://sosyalmedya.co/facebook-lookalike-audiences/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s