Online Alışveriş Yapanlar Retargeting Reklamları Fark Ediyor

Hangimiz cihazlarımızda yayınlanan reklamların ilgi alanımız dahilinde olmasını istemez? Herhangi bir reklamın cihazımızda yayınlanmasındansa, o anda ilgilendiğimiz bir konuyla ilgili reklamın görünmesi şüphesiz hem kullanıcı hem de reklam verenin elde edeceği verim açısından daha etkili olacaktır.

Gerçek zamanlı hedefleme, kullanıcının mobil cihazında ya da bilgisayarında bulunan çerezler yardımıyla kişinin o anda ilgili olduğu alanda reklam gösterimi yapılmasını sağlayan bir teknoloji. Örneğin, yaz geldi ve artık tatil yapmak istiyorsunuz. O sırada nereye gideceğinize karar vermek adına otel veya bilet araştırıyorsunuz. Yeteri kadar inceleme yaptıktan sonra Facebook sayfanıza giriş yaptınız. O anda giriş yaptığınız sayfada bulunan reklamlar hemen tatil reklamları olarak güncelleniyor. Ya da her hangi bir post, paylaşım yaptığınızda, paylaşımınızda bulunan anahtar kelimeler de göreceğiniz reklamların değişmesinde rol alıyor. Böylece hem sizin işinize yarayabilecek reklamları görüyor, hem de reklam veren açısından daha verimli bir dönüş elde edilmesi sağlanıyor.

RTB’nin yayıncı, reklam veren ve kullanıcı açısından faydalarını öğrenmek, RTB reklam harcamalarını incelemek, dijital display reklam pazarında RTB’nin yükselişini analiz edebilmek için linke tıklayın:  http://goo.gl/YRRJe

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s