Sosyal Ağlarda Mükemmel İçeriğin Sırları

Tüm sosyal ağ kullanıcıları, özellikle de pazarlama için sosyal medya kanallarını kullanan markaların öncelikli hedefi paylaşımlarının diğer kullanıcılar tarafından daha fazla beğenilmesi ve böylelikle daha fazla etkileşim sağlamak. Ancak her sosyal ağ farklı şekilde işlediğinden bunun için genel geçer kurallar belirlemek pek mümkün değil.

Sosyal ağlarda daha fazla etkileşim sağlamak için ortak ve kesin kurallar olmasa da her sosyal ağ için paylaşımlarda uygulanabilecek ufak tefek ama çok etkili ipuçları var. Tüm bunları bir infografikte bir araya getiren My Clever Agency, Facebook, Twitter, Pinterest ve Google + için hayat kurtaran tavsiyeler veriyor.

Facebook‘ta pozitif ve iyimser paylaşımların daha fazla kullanıcıyı heyecanlandırıp etkilediği belirtilirken görseller iliştirilmiş iletilerin Facebook üzerinde en fazla etkileşimi sağlayan paylaşım türü olduğuna dikkat çekiliyor. İletilerin bir şeyleri vaat etmesini ama ileti içinde tüm detayları barındırmamasına dikkat edilmesi gerektiği vurgulanıyor. Böylelikle bunun kullanıcıların paylaşım içindeki linke tıklamaya yönlendireceği hepimizin bildiği bir gerçek. Paylaşımlarda link eklemenin önemi vurgulanırken infografik bunun için bit.ly uzantılı linkler kullanmanızı öğütlüyor.

http://sosyalmedya.co/sosyal-aglarda-mukemmel-icerigin-sirlari/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s