Tıklanma Oranlarını Artırmayı Hedefleyen Facebook, Reklam Görsellerini Büyüttü

Reklamverenler için platformunda değişiklikler yapmaya devam eden Facebook‘un son hamlesi reklam görsellerinin boyutunu büyütmek oldu. Facebook, reklamverenlerin masaüstü ve mobil reklamlarında artık 1200 piksele kadar olan daha büyük görselleri kullanabileceğini duyurdu.

Ağını reklamverenler için daha elverişli ve cazip bir platform haline getirmek için çalışmalar yapan Facebook, fotoğrafların ürün pazarlamadaki gücünün ve etkisinin farkında. Bunun için ilk olarak geçtiğimiz ay reklamverenlerin daha kaliteli görselleri reklamlarında kullanması için Shutterstock ile işbirliğine giden sosyal medya devi, reklamverenlerin Shutterstock görsellerinden ücretsiz olarak yararlanabileceğini duyurmuştu.

Facebook’un reklam görselleri alanındaki ikinci adımı ise görsel boyutlarını büyütmek oldu. Facebook minimum görsel boyutunun 560×292 piksel olabileceğini söylerken kullanıcılara en iyi görüntüleme kalitesi için 1200×627 piksel boyutlarında görsel kullanmalarını öneriyor.

http://sosyalmedya.co/facebook-reklam-gorselleri/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s