Reklamcılar Mobil’e Göz Dikti!

Mobil pazarlamacılarının yaklaşık % 20’sinin, gelecek iki yılda % 50 daha fazla bütçe ayırarak mobil reklamcılıkta bir artışa neden olmalaları bekleniyor.

Birçok pazarlamacı tarafından sürdürülen mobil reklamcılığı, alışılmadık bir biçimde, yayıncılar tarafından aygıtlar için birçok öneri, teklif sunulduğu için, mobil skyrocketların ve reklamların kullanımı açısından yüksek bir performans gösterebiliyor.

Interactive Advertising Bureau (IAB) ve teknoloji araştırmacısı Ovum tarafından yürütülen araştırmalara göre, Amerikan mobil pazarlamacılarının % 19’u önümüzdeki iki yılda mobil reklamreklam bütçelerini % 50 artırma yönünde bir plan oluşturdular.

Reklamcılar mobil stratejilerini belirlerken hangi reklam envanterini kullanacakları konusunda bir seçimleri olmalıdır. Araştırmalar gösteriyor ki, kullanıcıların büyük bir yüzdesinin (%70) mobil sitelerinde ve arama sonuçlarından ulaşan sayfalarda bir şekilde işleri olmaktadır.

http://www.sosyalmedyaport.com/reklamcilar-mobile-goz-dikti.html

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s