E-Posta Pazarlama (Email Marketing) Rehberleri

 Türkiye’de internet kullanıcı sayısının 36 milyona, online alışveriş yapanların ise 11 milyona ulaşması, şirketlerin pazarlama stratejilerinde dijital ortama verdikleri önemin biraz daha artmasına neden oluyor.

Email marketing ya da e-posta pazarlaması da bu pazarlama stratejilerinden biri olarak öne çıkıyor. Uzun süredir yapılıyor olmasına rağmen, markaların kimi zaman bu pazarlama yönteminde gözden kaçırdıkları noktalar olabiliyor.

E-ticaret şirketleri ve eposta pazarlamasından yararlanan markalar için hazırladığımız bu dosyamızda da e-posta pazarlamayla ilgili 11 rehberi aynı çatı altında topladık. Bu dosyada; e-mail marketing’de yapılan yanlışların, spam yapmamak için neler gerektiğinin, gerçek zamanlı e-posta pazarlama hakkında bilgilerin, abone sayısını ve tıklanma oranını artırmak için neler yapılabileceğinin üzerinde duruyoruz.

Kaçıranlar için diğer dosyalarımız:
• Yeni Başlayanlar İçin E-ticaret Sitesi Kurmak [14 kategoride 80’den fazla yazı]
• Sosyal Medya Kullanım Rehberler [19 farklı inceleme]
• Tüketiciler İçin İnternetten Alışveriş Rehberi [9 farklı rehber]
• Girişimcilik Nedir, Nasıl Başarılı Girişimci Olunur? [15 farklı rehber]

 

http://eticaretmag.com/eposta-pazarlama-email-marketing-rehberleri/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s